Není žádným tajemstvím, že ženy milují spodní prádlo. Zatímco muži si často přejí, aby viděli, jak si ženy svlékají spodní prádlo, ženy si raději užívají večery právě ve spodním prádle. Správné spodní prádlo umí učinit to, že se žena cítí sexy a nezáleží na tom, co má oblečená na něm. Protože ona ví, že má sexy luxusní prádlo, které jí dodává pocit sebedůvěry. Cítit se sexy je ale pouze jeden z důvodů, proč ženy mají rády luxusní spodní prádlo.
Lepidlo brzdového obložení je založeno na pryskyřicích. Způsob lepení brzdového obložení spočívá v tom, že se dříve připravená čelist vyčistí a poté se nanese lepidlo a nechá se zaschnout. Celé připojení se stane trvalým pouze tehdy, když se celý prvek zahřeje na 180 stupňů.
V této době se technologie lepení vyvinula natolik, že je odolnější než nýtování. Je také mnohem lepší přilepit takový prvek a další výhodou je, že povrch třecího materiálu s kovovým prvkem je při lepení mnohem větší. Při obložení nýtů udržuje spojení prvků pouze několik bodů.
Regenerace částí strojů je neustále rostoucí oblastí zásobování uživatelů hodnotnými částmi těchto strojů. Útvary údržby velkých průmyslových závodů i jednotliví vlastníci zařízení je používají stále častěji kvůli svým nesporným výhodám, mezi něž patří:
Lepení brzdového obložení se používá pro osobní, užitková, lesní i strojní vozidla. Na lepení je potřeba zvolit vhodné lepidlo pro lepení za tepla nebo za studena. Vhodné je například jednosložkové lepidlo s vysokou pevnosti ve spoji. Použít jej lze na lepení brzdových obložení, na kov a lisovanou pryskyřici i kov a kov.
Jak na lepení brzdového obložení? Je to snadné. Lepidlo je uzpůsobeno k lepení třecích obložení bubnu s kovovými prvky, také obložení až do 10% grafitu.
Jednotlivé kroky lepení: